Masz pytania dotyczące naszych produktów lub członkostwa? Skontaktuj się z nami pod numerem  +48 22 263 06 00 

Regulamin

REGULAMIN STRONY INTRNETOWEJ, W TYM SKLEPU INTERNETOWEGO OSLO SKIN LAB

OGÓLE WARUNKI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
suplementów diety Oslo Skin Lab
(dalej zwane „Warunkami”)

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejsze Warunki stosuje się do sprzedaży suplementów diety Oslo Skin Lab („Produkty”), oferowanych przez 
NUTRAQ sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców 
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru 
Sądowego pod numerem KRS: 0000847361, REGON: 386384441, NIP: 5272930247, kapitał zakładowy: 5 000,00 zł 
(„Sprzedawca”), w sklepie internetowym Oslo Skin Lab, za pośrednictwem strony internetowej:
https://www.osloskinlab.pl/.
1.2. Sprzedaż Produktów następuje na podstawie umowy sprzedaży na odległość, tzn. w ramach zorganizowanego 
systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub 
większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie („Umowa Sprzedaży”). 
Stronami Umowy Sprzedaży jest Sprzedawca oraz klient, będący:
1.2.1. konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, posiadającym co najmniej 18 lat i pełną zdolną do 
czynności prawnych („Konsument”),
1.2.2. przedsiębiorcą w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego („Przedsiębiorca”), lub 
1.2.3. osobą fizyczną zawierającą Umowę Sprzedaży, związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy 
Sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu 
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i 
Informacji o Działalności Gospodarczej w rozumieniu art. 38a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 385(5), art. 
556(4), art. 556(5) i art. 576(5) Kodeksu cywilnego („Przedsiębiorca na prawach konsumenta”).
1.3. Na podstawie Umowy Sprzedaży Sprzedawca zobowiązuje się do przeniesienia własności Produktu na klienta 
oraz do dostarczenia go Klientowi zgodnie z Umową Sprzedaży, a Klient zobowiązuje się do zapłaty ceny Produktu i 
kosztów jego dostawy oraz do odebrania Produktu.
1.4. Niniejsze Warunki są dostępne przed zawarciem Umowy Sprzedaży na stronie internetowej 
https://www.osloskinlab.pl/ oraz są przekazywane klientowi wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia, pozwalającej 
na ich przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności. 
1.5. W zakresie wyraźnie wskazanym w Warunkach, niektóre postanowienia mają zastosowanie wyłącznie wobec 
Konsumentów, wyłącznie wobec Przedsiębiorców lub wyłącznie wobec Przedsiębiorców na prawach konsumenta. 

2. OFEROWANE PRODUKTY
2.1 Produkty oferowane przez Sprzedawcę są środkami spożywczymi w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie 
żywności i żywienia, których celem jest uzupełnienie normalnej diety, będącymi skoncentrowanym źródłem witamin lub 
składników mineralnych lub innych substancji wykazującymi efekt odżywczy lub inny fizjologiczny, pojedynczymi lub 
złożonymi, wprowadzanymi do obrotu w formie umożliwiającej dawkowanie, w postaci proszków przeznaczonych do 
spożywania w małych, odmierzonych ilościach jednostkowych.
2.2 Produkty nie stanowią produktów leczniczych w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne, tj. nie posiadają 
właściwości zapobiegania lub leczenia chorób występujących u ludzi lub zwierząt ani ich podawanie nie umożliwia 
postawienia diagnozy, przywrócenia, poprawienia lub modyfikacji fizjologicznych funkcji organizmu poprzez działanie 
farmakologiczne, immunologiczne ani metaboliczne.
2.3 Informacje o Produktach wskazane na stronie internetowej Sprzedawcy, w szczególności ich opis, cechy, 
właściwości oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Nie stanowią 
one porady specjalistycznej ani medycznej. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystywanie tych treści 
przez osoby zapoznające się z nimi.
2.4 Wszelkie treści udostępnione na stronie internetowej Sprzedawcy podlegają ochronie prawnej, zaś 
jakiekolwiek ich powielanie, kopiowanie i rozpowszechnianie w całości lub części bez zgody Sprzedawcy jest 
niedozwolone.

3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
3.1. Klient może złożyć jednorazowe zamówienie na Produkty lub złożyć zamówienie na cykliczną dostawę 
Produktów w ramach subskrypcji. Szczegółowe warunki subskrypcji określa pkt 4 niniejszych Warunków.
3.2. Klient składa zamówienie na Produkty poprzez wysłanie elektronicznego formularza zamówienia, dostępnego 
na stronie internetowej Sprzedawcy. Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza zamówienia poprzez wskazanie 
aktualnych, prawidłowych i prawdziwych danych i informacji. Przed złożeniem zamówienia klient może zapoznać się z 
treścią Warunków oraz Polityką Prywatności Sprzedawcy. 
3.3. Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi w momencie otrzymania przez klienta od Sprzedawcy elektronicznego 
potwierdzenia złożenia zamówienia, potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji. Klient otrzyma potwierdzenie 
złożenia zamówienia na adres email wskazany przez klienta. 
3.4. Do momentu wybrania opcji „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” klient może zmienić dane wprowadzone w 
formularzu zamówienia. Po złożeniu Zamówienia klient może poprawić błędnie podane dane poprzez kontakt z Działem 
Obsługi Klienta Sprzedawcy (patrz pkt 10 Warunków). W ten sposób będziemy mogli sprawnie zrealizować Zamówienie. 
W razie ewentualnych wątpliwości dotyczących podanych przez klienta danych Sprzedawca może skontaktować się z 
klientem korzystając z danych kontaktowych wskazanych przez klienta.
3.5. Realizacja zamówień oraz dostawy Produktów odbywają się w dniach roboczych.
3.6. Wszelkie oferty dostępne na stronie internetowej Sprzedawcy są ważne do wyczerpania zapasów.

4. SUBSKRYPCJA I CZŁONKOSTWO W KLUBIE KLIENTA OSLO SKIN LAB
Warunki subskrypcji 
4.1. Subskrypcja Produktów przez klienta może dotyczyć jednego lub większej ilości rodzajów Produktów. 
Subskrypcja polega na złożeniu przez klienta zamówienia, które co jakiś czas, wybrany przez klienta spośród propozycji 
Sprzedawcy, odnawia się automatycznie, bez konieczności składania przez klienta dodatkowych oświadczeń. Klient 
wówczas otrzymuje Produkty regularnie bez potrzeby składania jednorazowych zamówień.
4.2. Klient będący subskrybentem, w zależności od Produktów i aktualnych promocji, może otrzymać niższą cenę 
wstępną i/lub rabat od stałej ceny Produktów, które zdecyduje się subskrybować. 
4.3. Oferty cen wstępnych nie mogą być wykorzystywane nielojalnie poprzez częste i powtarzające się zamówienia 
i anulowania subskrypcji, ponieważ są one przeznaczone przede wszystkim dla nowych klientów. Sprzedawca zastrzega 
sobie prawo do odrzucenia zamówienia subskrypcji, jeśli klient nadużywa korzyści wynikających z subskrypcji w sposób 
opisany powyżej. 
4.4. W przypadku subskrypcji jednego lub większej liczby Produktów klient będzie mógł zobaczyć w potwierdzeniu 
zamówienia, że Produkty będą dostarczane w ramach subskrypcji. Podczas subskrybowania Produktów, w zależności od 
Produktu, można wybrać częstotliwość, z jaką mają być dostarczane Produkty. Sprzedawca będzie następnie stale 
wysyłać Produkty do klienta z wybraną częstotliwością, dopóki subskrypcja nie zostanie anulowana lub zmieniona.
4.5. Klient może skontaktować się z nami w dowolnym momencie, aby anulować subskrypcję lub zażądać odroczenia 
lub zaprzestania dalszych wysyłek Produktów. Zakończenie subskrypcji staje się skuteczne w odniesieniu do Produktów, 
które nie zostały jeszcze wysłane zgodnie z subskrypcją przed jej zakończeniem. 
4.6. Sprzedawca będzie stale wysyłać klientowi informacje dotyczące subskrypcji, dostaw Produktów i płatności. 
Obowiązkiem klienta jest informowanie nas o wszelkich zmianach swoich danych kontaktowych i adresie – według 
uznania klienta telefonicznie lub mailowo.
4.7. Subskrypcję produktów można łatwo anulować w dowolnym momencie. Jeśli jednak klient ma otrzymać
dostawę Produktów w ramach subskrypcji w ciągu najbliższych 5 dni, nie można anulować takiej dostawy, a anulowanie 
subskrypcji stanie się skuteczne po tym terminie. 
4.8. Jeśli klient zamówił subskrypcję obejmującą dwa okresy rozliczeniowe na dostawę, nadal jest zobowiązany do 
zapłaty za otrzymany Produkt. 
4.9. W przypadku zmian w subskrypcji, takich jak zmiany adresu, zmiany częstotliwości dostaw itp., klient może 
skontaktować się z Działem Obsługi Klienta (patrz punkt 10 Warunków). Zmiany należy zgłaszać nie później niż 5 dni 
przed najbliższą wysyłką Produktów w ramach subskrypcji.
4.10. Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszych warunków Subskrypcji. Istotne zmiany będą zgłaszane z co 
najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem, przy czym klient może anulować subskrypcję w przypadku braku zgody na 
zmianę warunków subskrypcji. Brak anulowania subskrypcji po zmianach jej warunków oznacza akceptację 
zaktualizowanych warunków subskrypcji przez klienta. Nowe warunki subskrypcji zostaną ogłoszone na naszej stronie 
internetowej w połączeniu z wysyłką informacji o zmianach warunków subskrypcji do klientów. Aktualną wersję 
warunków subskrypcji można zawsze znaleźć na stronie internetowej. Jeśli użytkownik skontaktuje się z Działem Obsługi 
Klienta (patrz punkt 10 Warunków), chętnie prześlemy mu aktualne warunki subskrypcji pocztą elektroniczną.

5. CENY, KOSZTY DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Ceny Produktów, koszt dostawy
5.1 Nasze ceny podawane są w polskich złotych (PLN) i są powiększone o należny podatek VAT. Cena produktu może 
się różnić w zależności od tego, czy Produkt jest sprzedawany w ramach jednorazowego zamówienia czy w ramach 
subskrypcji, ofert specjalnych, promocji, etc.
5.2 Ceny obowiązują do czasu ich zmiany. Powiadomienia o zmianach cen będą wysyłane z odpowiednim 
wyprzedzeniem przed wejściem zmian w życie. 
5.3 Koszty dostawy Produktów nie są wliczane w cenę Produktów i mogą różnić się w zależności od dostępnego 
sposobu dostawy, wybranego przez klienta. Sprzedawca może zaoferować klientom darmową dostawę w ramach 
wybranych promocji, zniżek okolicznościowych, przy złożeniu zamówienia powyżej określonej kwoty, etc. 
5.4 Szczegółowe informacje dotyczące ceny Produktów oraz kosztów dostawy są widoczne w procesie składania 
zamówienia przez klienta.
Metody płatności
5.5 Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od kraju, z którego klient zamawia Produkty. 
5.6 Wybierając rozwiązanie płatnicze za pośrednictwem strony trzeciej, klient może zostać zobowiązany do 
zaakceptowania warunków takiej strony trzeciej, aby móc skorzystać z rozwiązania płatniczego. 
Faktury i dochodzenie należności przez Sprzedawcę
5.7 Akceptując Warunki Klient przyjmuje do wiadomości, że Sprzedawca wystawia fakturę w formie papierowej na 
wskazane przez Klienta w zamówienia dane, którą to fakturę dostarcza klientowi wraz z przesyłką Produktu lub w formie 
elektronicznej (w zależności od wybranego produktu) wysłanej na podany przez klienta adres email. Poprzez akceptację 
Regulaminu Klient wyraża zgodę na przesyłanie przez Sprzedawcę faktur korygujących, duplikatów faktur oraz 
duplikatów faktur korygujących, w formie elektronicznej, na podany w zamówieniu adres e-mail klienta.
5.8 Płatność jest dokonywana na rachunek bankowy Sprzedawcy, wskazany na fakturze dostarczonej klientowi wraz 
z przesyłką Produktu lub doręczonej elektronicznie. Termin płatności wskazany jest na fakturze. Faktura jest 
dokumentem sprzedaży, który zawiera informacje dotyczące zrealizowanej transakcji. Płatności mogą również zostać 
dokonane kartą, w zależności od wyboru Klienta podczas składania zamówienia. W przypadku wyboru Subskrypcji karta 
Klienta zostanie automatycznie obciążona, zgodnie w wyborem produktów i częstotliwości ich dostawy.
5.9 Jeżeli klient nie realizuje płatności za doręczony Produkt, Sprzedawca zwróci się do klienta, z przypomnieniem o 
obowiązku uregulowania należności. W przypadku braku uregulowania należności Sprzedawca podejmie względem 
klienta przewidziane prawem czynności zmierzające do wyegzekwowania należności. Klient będący Przedsiębiorcą w 
takim wypadku może zostać obciążony dodatkowymi kosztami, w tym kosztami windykacji (nie dotyczy to 
Przedsiębiorców na prawach konsumenta).

6. DOSTAWA 
6.1 Dostawy zamówionych Produktów realizowane są na adres wskazany przez klienta w zamówieniu, zgodnie z
dostępnym sposobem dostawy podczas składania zamówienia i dostępnym na danym obszarze. Jeśli czas dostawy nie 
został określony w zamówieniu, dostarczymy produkt bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 30 dni od potwierdzenia 
zamówienia przez Sprzedawcę. Produkt uznaje się za dostarczony po otrzymaniu go przez klienta lub jego 
przedstawiciela. W przypadku istotnego opóźnienia dostawy, klient może, w zależności od okoliczności, wstrzymać 
płatność, zażądać dostawy, obniżenia ceny lub odstąpić od Umowy Sprzedaży. W przypadku nieodebranych przesyłek 
zastrzegamy sobie prawo do żądania zwrotu rozsądnych kosztów obsługi poniesionych w związku z nieodebraną 
przesyłką, w tym opłaty za zwrot i innych koszty administracyjnych.
6.2 Klient w trakcie procesu składania zamówienia, przed jego finalnym złożeniem, jest każdorazowo informowany 
o kosztach dostawy oraz innych opłatach (jeżeli występują). Jeżeli pojawiłyby się jakiekolwiek opłaty, o których klient 
nie zostałby poinformowany przed zawarciem Umowy Sprzedaży, nie jest on zobowiązany do ich uiszczenia.
6.3 Sprzedawca ma obowiązek wydać Produkty klientowi nie później niż w ciągu 30 dni od daty zawarcia Umowy 
Sprzedaży. W opisie danego Produktu może być jednak podany krótszy termin. Wskazujemy, że termin dostawy 
zamówienia co do zasady wynosi od 2 do 10 Dni roboczych.
6.4 W przypadku, jeżeli Zamówienie Klienta obejmowałoby Produkty o różnych terminach dostawy, wówczas 
terminem dostawy całego Zamówienia jest najdłuższy z podanych terminów, nieprzekraczający jednak 30 dni od daty 
zawarcia Umowy Sprzedaży.
6.5 Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na 
klienta korzyści i ciężary związane z Produktem, w tym także niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia 
Produktu. W takim wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie ewentualnych opóźnień w 
dostawie występujących po stronie przewoźnika. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do Przedsiębiorców na 
prawach konsumenta.

7. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY 
Wykonanie prawa do odstąpienia
7.1. Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od dnia:
7.1.1. otrzymania Produktu lub Produktów przez klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik 
– w przypadku każdego jednorazowego zamówienia Produktu lub Produktów, które są dostarczane jednocześnie;
7.1.2. otrzymania ostatniego Produktu lub Produktów, gdy Produkty objęte jednorazowym zamówieniem są 
dostarczane osobno;
7.1.3. otrzymania pierwszej dostawy Produktu lub Produktów zamawianych w ramach subskrypcji, o której mowa w 
pkt 4 niniejszych Warunków.
7.2. Do zachowania terminów wskazanych w pkt 8.1. Warunków wystarczy wysłanie oświadczenia przez Klienta 
przed ich upływem.
7.3. Klient może skorzystać z prawa odstąpienia w wybrany przez siebie sposób, tj.:
7.3.1. mailowo na adres: bok@osloskinlab.pl;
7.3.2. telefonicznie pod numerem telefonu: 22 263 06 00
7.3.3. pisemnie na adres: NUTRAQ sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Plac Europeski 2, 00-844 Warszawa;
7.4. Klient może także skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży, udostępnionego przez 
Sprzedawcę, załączonego do niniejszych Warunków. 
7.5. W przypadku złożenia przez klienta oświadczenia o odstąpieniu bez skorzystania z formularza załączonego do 
niniejszych Warunków, prosimy o wskazanie następujących informacji w treści oświadczenia: imienia i nazwiska, adresu, 
adresu email, wskazania Produktu(ów) objętych Umową Sprzedaży, której dotyczy odstąpienie, datę złożenia 
zamówienia i jego numer, datę doręczenia Produktu, datę odstąpienia od Umowy Sprzedaży, a także numeru rachunku 
bankowego do zwrotu środków w przypadku uprzedniego opłacenia zamówienia.
Skutki odstąpienia
7.6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez klienta, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą. 
7.7. Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy 
Sprzedaży, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów, przy użyciu 
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie 
wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7.8. Jeżeli klient wybierze sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany 
przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych 
kosztów.
7.9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania Produktów 
z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi 
wcześniej. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania gdy Sprzedawca zaproponował klientowi, że sam odbierze 
Produkty od klienta.
7.10. Klient ma obowiązek zwrócić Produkty Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do 
odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient odstąpił od Umowy Sprzedaży, chyba że 
Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkty. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego 
upływem.
7.11. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktów, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.
7.12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w 
sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
7.13. Prawo do odstąpienia nie przysługuje klientowi w odniesieniu do Umów Sprzedaży, w której przedmiotem 
świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu, mający krótki termin przydatności do użycia lub dostarczany w 
zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub 
ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
7.14. Postanowienia pkt 7 niniejszych Warunków nie stosuje się wobec klientów będących Przedsiębiorcami.

8. ROSZCZENIA KLIENTA I PROCEDURA REKLAMACYJNA
Roszczenia klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta
8.1 Jeśli dostarczone Produkty są nie są zgodne z Umową Sprzedaży, klient może żądać ich naprawy lub wymiany. 
W takich przypadkach Sprzedawca może:
8.1.1. dokonać wymiany, gdy klient żąda naprawy, jeżeli naprawa jest niemożliwa albo wymagałaby nadmiernych 
kosztów dla Sprzedawcy,
8.1.2. dokonać naprawy, gdy klient żąda wymiany, jeżeli wymiana jest niemożliwa albo wymagałaby nadmiernych 
kosztów dla Sprzedawcy,
8.1.3. odmówić dokonania naprawy lub wymiany, jeżeli są one niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla 
przedsiębiorcy. W takim przypadku klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy 
Sprzedaży.
8.2 Klient może również złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpić od Umowy Sprzedaży w następujących 
przypadkach:
8.2.1. gdy Sprzedawca nie dokonał naprawy lub wymiany niezgodnego z Umową Sprzedaży Produktu w rozsądnym 
czasie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta, uwzględniając specyfikę Produktów i cel w jakim klient je nabył;
8.2.2. gdy Sprzedawca nie odebrał towaru od klienta na koszt Sprzedawcy;
8.2.3. gdy brak zgodności Produktów z Umową Sprzedaży występuje nadal pomimo naprawy lub wymiany dokonanych 
przez Sprzedawcę;
8.2.4. gdy brak zgodności Produktów z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo 
odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania z możliwości naprawy lub wymiany Produktów;
8.2.5. gdy z oświadczenia Sprzedawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności 
z Umową Sprzedaży w rozsądnym terminie lub bez nadmiernych niedogodności dla klienta.
8.3 Sprzedawca zwraca klientowi kwoty należne wskutek obniżenia ceny nie później niż w terminie 14 dni od 
otrzymania oświadczenia klienta o obniżeniu ceny.
8.4 Jeżeli brak zgodności z Umową Sprzedaży dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie 
Umowy Sprzedaży, klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Produktów, chyba że nie 
można rozsądnie oczekiwać aby klient zgodził się na zatrzymanie pozostałych Produktów nabytych wraz z Produktami, 
których dotyczy brak zgodności z Umową Sprzedaży. 
8.5 Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności z Umową Sprzedaży jest nieistotny. W razie 
odstąpienia od Umowy Sprzedaży klient niezwłocznie zwraca Produkty na koszt Sprzedawcy.
8.6 Sprzedawca dokona zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient 
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Procedura reklamacyjna
8.7 Klient może złożyć reklamację:
8.7.1 mailowo na adres:bok@osloskinlab.pl;
8.7.2 telefonicznie pod numerem telefonu:
22 263 06 00;
8.7.3 pisemnie na adres: NUTRAQ sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa;
8.8 Klient może skorzystać z wzoru formularza reklamacji udostępnionego przez Sprzedawcę, załączonego do 
niniejszych Warunków. 
8.9 W przypadku dokonania przez klienta reklamacji bez skorzystania z formularza załączonego do niniejszych 
Warunków, prosimy o wskazanie następujących informacji w treści reklamacji: imienia i nazwiska, adresu, adresu email, 
wskazania Produktu(ów) objętych Umową Sprzedaży, której dotyczy reklamacja, datę złożenia zamówienia i jego numer, 
datę doręczenia Produktu, żądanie klienta (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy Sprzedaży), a 
także numeru rachunku bankowego do zwrotu środków w przypadku uprzedniego opłacenia zamówienia.
8.10 Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację klienta w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku braku 
odpowiedzi w powyższym terminie, reklamację uważa się za uznaną przez Sprzedawcę.
Odpowiedzialność Sprzedawcy względem klienta będącego Przedsiębiorcą
8.11 Postanowienia 8.1 – 8.10 niniejszych Warunków nie stosuje się wobec klientów będących Przedsiębiorcami. 
8.12 Wobec klientów będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady 
Produktów. W każdym przypadku odpowiedzialność Sprzedawcy względem Sprzedawcy jest ograniczona do wysokości 
ceny zamówionych Produktów oraz kosztów ich dostawy, jeżeli zostały poniesione przez klienta. Sprzedawca ponosi 
odpowiedzialność wyłącznie za typowe szkody możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy Sprzedaży i nie 
ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści ani jakichkolwiek szkód pośrednich.

9. PRYWATNOŚĆ 
W celu realizacji zamówień i wykonywania Umowy Sprzedaży Sprzedawca będzie przetwarzał określone dane osobowe 
klienta. Przetwarzanie odbywa się zgodnie z zasadami określonymi w naszej Polityce Prywatności 
https://www.osloskinlab.pl/polityka-prywatnosci/ W tym dokumencie możesz przeczytać więcej o tym, jak 
przetwarzane są Twoje dane przez Sprzedawcę.

10. OBSŁUGA KLIENTA 
Nasz Dział Obsługi Klienta posiada rozległe doświadczenie w zakresie naszych produktów i może z łatwością 
odpowiedzieć na pytania użytkowników. Z działem obsługi klienta można skontaktować się telefonicznie pod numerem 
22 263 06 00 w dni powszednie w godzinach od 08:30 do 16:30. Możesz również wysłać wiadomość e-mail na adres 
bok@osloskinlab.pl. Staramy się odpowiadać na zapytania dotyczące zamówień w ciągu 3 dni roboczych.

11. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW 
11.1. Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i 
dochodzenia roszczeń, np. przy pomocy Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, 
do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich 
- http://porady.konsumenci.org/) lub poprzez zwrócenie się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu do stałego sądu 
polubownego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej lub do wojewódzkiego inspektora Inspekcji 
Handlowej.
11.2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości korzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów oraz 
postępowań polubownych są dostępne m.in.:
11.2.1. na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresami: 
https://polubowne.uokik.gov.pl/ https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa; 
11.2.2. w punkcie kontaktowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 
(https://polubowne.uokik.gov.pl/kontakt,7,pl.html), poprzez kontakt telefoniczny (pod numerami: 22 5560332 lub 22
5560 333), mailowy pod adresem email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub osobisty pod adresem: Plac Powstańców 
Warszawy 1, 00-030 Warszawa,
11.2.3. w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników praw konsumentów, 
organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów czy Wojewódzkich Inspektoratów 
Inspekcji Handlowej.
11.3. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z portalu skarg Komisji Europejskiej – Platformy ODR. 
Skargę można złożyć tutaj: http://ec.europa.eu/odr. Więcej informacji dotyczących Platformy ODR można znaleźć na 
stronie: https://polubowne.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi,6,pl.html.

12. PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA
12.1 Na podstawie i w granicach art. 38a Ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855
, art. 5564
, art. 5565
i art. 5765
Kodeksu cywilnego, postanowienia niniejszych Warunków dotyczące Konsumenta, mają zastosowanie do Przedsiębiorcy 
na prawach konsumenta. W szczególności, Przedsiębiorca na prawach konsumenta może korzystać z prawa do 
odstąpienia od Umowy Sprzedaży (pkt 7 Warunków) oraz uprawnień związanych z reklamacją Produktów (pkt 8.1-8.10 
Warunków). 
12.2 Przedsiębiorca na prawach konsumenta może wykonywać swoje uprawnienia przy wykorzystaniu formularzy 
załączonych do niniejszych Warunków (wzór formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży oraz wzór formularza 
reklamacji), w tradycyjnej formie pisemnej, kierując pisma na adres Sprzedawcy wskazany w pkt 1.1. Warunków lub 
poprzez komunikację mailową na adres email wskazany w pkt 10 Warunków.
12.3 W przypadku wykonania przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży 
lub reklamacji bez skorzystania z formularzy załączonych do niniejszych Warunków, prosimy o wskazanie następujących 
informacji: imienia i nazwiska, firmy, adresu, NIP, wskazania Produktu(ów) objętych Umową Sprzedaży, której dotyczy 
odstąpienie lub reklamacja, datę złożenia zamówienia i jego numer, datę złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy 
sprzedaży lub reklamacji, datę doręczenia Produktu, a także numeru rachunku bankowego do zwrotu środków w 
przypadku uprzedniego opłacenia zamówienia.
12.4 Na żądanie Sprzedawcy Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien udostępnić Sprzedawcy dane 
umożliwiające weryfikację jego statusu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta a w razie wątpliwości złożyć stosowne 
oświadczenie w tym przedmiocie.
12.5 W zakresie nieokreślonym w niniejszym pkt 12 Warunków, do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta stosuje 
się postanowienia niniejszych Warunków dotyczące Przedsiębiorców, z zastrzeżeniem wyraźnie odmiennych 
postanowień Warunków.

13. POSTNOWIENIA KOŃCOWE
13.1 Niniejsze warunki mogą ulec zmianie ze względu na ważne przyczyny, takie jak konieczność dostosowania ich do 
zmian w prawie lub zmian wynikających z interpretacji przepisów przez sądy lub organy władzy publicznej, konieczność 
usunięcia błędów lub omyłek pisarskich, zmiany danych lub oferty Sprzedawcy, zmiany w sposobie funkcjonowania 
Sprzedawcy lub jego strony internetowej/sklepu internetowego czy też w związku z chęcią poprawy jakości obsługi 
klienta. Nowe warunki zostaną ogłoszone na naszej stronie internetowej.
13.2 W każdym przypadku zmiany niniejszych Warunków, klient zostanie o tym powiadomiony. Zmiany Warunków 
wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. Do Umów Sprzedaży zawartych przed zmianą Warunków 
stosuje się treść Warunków obowiązujących w dniu zawarcia takich Umów Sprzedaży. 
13.3 W przypadku zmiany Warunków, klient może anulować swoją subskrypcję w terminie 14 dni od otrzymania 
powiadomienia o zmianie Warunków. Brak anulowania subskrypcji po zmianie Warunków oznacza akceptację zmiany 
Warunków. 
13.4 Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a klientem będącym Przedsiębiorcą, dotyczące kwestii określonych w 
niniejszych Warunkach, w szczególności dotyczące zawarcia lub wykonania Umowy Sprzedaży będą rozstrzygane przez 
sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do klientów będących 
Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
13.5 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przeniesienia swoich praw i obowiązków wynikających z niniejszych 
Warunków oraz Umów Sprzedaży na inną stronę. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do klientów będących 
Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
13.6 W zakresie dopuszczalnym przez przepisy obowiązującego prawa oraz w celu zapewnienia ochrony dla klientów 
oraz uzasadnionych interesów Sprzedawcy, Sprzedawca zastrzega prawo do przerwania lub anulowania zamówienia, 
wstrzymania się z jego realizacją lub dostawą Produktów.
13.7 Niniejsze Warunki pozostają bez uszczerbku dla przepisów obowiązujących w państwie pobytu klienta, których 
nie można wyłączyć w drodze porozumienia stron. Sprzedawca zapewnia w takim przypadku klientowi ochronę 
przyznaną mu na podstawie takich przepisów. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do klientów będących 
Przedsiębiorcami.
13.8 W zakresie nieuregulowanym w niniejszych Warunkach stosuje się odpowiednie przepisy prawa, w szczególności 
przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
13.9 Niniejsze Warunki sporządzone w polskiej i angielskiej wersji językowej. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności 
wiążące znaczenie ma wersja w języku polskim

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU SKLEPU WWW_WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY.pdf

ZAŁĄCZNIK NR 2 DO REGULAMINU SKLEPU WWW_WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO.pdf

Dodatkowe Załączniki:
Zgoda na wykorzystanie opinii z ankiety .pdf

Regulamin obowiązuje od dnia: 14 stycznia 2025 roku.

Poprzednie regulaminy dostępne są poniżej:
- obowiązujący od 29 lipca 2021 roku do dnia 6 czerwca 2023 roku
- obowiązujący od 6 czerwca 2023 roku do dnia 22 kwietnia 2024 roku
- obowiązujący od 22 kwietnia 2024 roku do dnia 14 listopada 2024 roku
- obowiązujący od 14 listopada 2024 roku do 14 stycznia 2025 roku